Garantie & Klachten

Garantie 

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. 

Klachten 

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@uniswiss.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Uni Swiss wateroplosbare voedingssupplementen

Je lichaam bestaat voor ongeveer 70% uit water.

Olie en vetachtige stoffen lossen niet op in water. De vetachtige stof blijft op het water drijven en mengt niet. Dit geldt ook voor vitamines en voedingssupplementen. Omdat je lichaam voor het grootste gedeelte uit water bestaat, is het logisch dat je lichaam moeite heeft met de opname van actieve ingrediënten uit vette of vetachtige stoffen uit voedsel en voedingssupplementen. De prijswinnende MyCell Enhanced Technology® lost dit probleem op en zorgt voor een lichaamsopname tot wel 99%.

Meer lezen